פורץ מנעולים / מנעולן בתל אביב - שמעון המנעולן

יום ראשון, 21 בפברואר 2016

מהו מנעול צילינדר mt5 ?

בכל הקשור להחלפת צילינדר mt5 חשוב לבצע כל תיקון על ידי מנעולן מקצועי, בין אם מדובר בשירות תיקון של צילינדר זה, שירות החלפה, פריצה או כל שירות אחר. צילינדר mt5 הוא מנעול מורכב אשר דורש מיומנות רבה כאשר מתקינים אותו, לכן נדרש לשם כך מנעולן מקצועי. במידה ואתם מעוניינים לעשות זאת באופן עצמאי ללא ידע, חשוב שתדעו כי הנכם מועדים לפורענות, שכן מדובר במנגנון נעילה אשר אינו תמיד קל להבנה, הן מבחינת פריצה אליו במקרה חירום, הן מבחינת התקנה ותיקון. צילינדר זה, מעבר להיותו מורכב, הוא בעל יתרונות רבים אם זה בשל חוזקו הרב, קושי בפריצתו וכמובן הוא מגיע עם אחריות יצרן, לכם אם אתם נדרשים לתקן אותו, חשוב לבדוק אם יש עליו עדין אחריות.

כיצד מבצע מנעולן החלפת צילינדר mt5?


צילינדר מולטילוק mt5
כפי שאמרנו, מדובר בפעולה מורכבת אותה יש להשאיר רק למנעולן מקצועי אשר מכיר היטב את המנעול ולו ניסיון רב בהרכבתו. לכן, אם ברצונכם להתקין צילינדר מולטילוק mt5 שכזה, הזמינו רק מנעולן צילינדר mt5 שמתמחה במנעול זה. על מנת להתקין את הצילינדר בצורה מקצועית, על המנעולן לבצע 2 פעולות חשובות כדי לקבל התקנה מקצועית. הפעולות הן:

בשלב הראשון, חשוב לפרק בצורה מקצועית את הצילינדר הקיים וזאת המנעולן מבצע על ידי פירוק של הברגים שנמצאים על הלוח אשר מגן על המנעול, בשלב הבא הוא מפרק את הידית ולאחר מכן הוא מפרק את הכיסוי  של המנעול ומוציא את הצילינדר מהדלת.


בשלב השני, על המנעולן להתקין את הצילינדר החדש ולקבע אותו בצורה מקצועית בתוך הדלת. לצורך כל, הוא מכנים את הצילינדר mt5 בדיוק רב ומקבע אותו בחוזקה על ידי ברגים מיוחדים שמגיעים בדרך כלל באריזה המקורית. בשלב זה הוא מבריג את הצילינדר אל הדופן הפנימי של המנעול, בשלב הבא עליו להרכיב חזרה את לוח המגן של המנעול וכמובן גם את הידית ולוודא כי המנעול יושב בצורה מיטבית במקומו. מאחר שמדובר במנעול חדש, יש לרסס קצת שמן מיוחד בחור של המפתח ולסובב את המפתח כדי לבדוק שהכל תקין. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה